השר מלכיאלי: "יהיו הקלות משמעותיות בנושא הנשקים"

המהדורה המרכזית No Comments on השר מלכיאלי: "יהיו הקלות משמעותיות בנושא הנשקים"

השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי למימרן ב'מהדורה המרכזית' בקול חי: "מדינת ישראל קיבלה מכה מאוד קשה, לכן גם המורכבות והסחבת בנושא הזיהוי. יש לזה גם היבט הלכתי של התרת עגונות וכו'. המנכ"ל וצוות המשרד, לא עצמו עין בשבוע האחרון"

ח"כ מיכאל מלכיאלי (שס) צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מלחמת חרבות ברזל: השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי, שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "בצבא דימו תרחישים, אבל מדינת ישראל קיבלה מכה מאוד קשה. לכן המורכבות והסחבת בנושא הזיהוי. הארגונים מסורים לדבר הזה יום ולילה. יש לזה גם היבט הלכתי של התרת עגונות וכדומה. עושים את המקסימום. מצאת השבת אנחנו מול כל גופי הקבורה בארץ לחפור הרבה מאוד קברים. נתתי הנחיה לאפשר לכל נרצח קבורה בכל מקום בארץ בחינם".

הוא הוסיף: "רכשנו שטחים חדשים, הבאנו כוח אדם נוסף. מנכ"ל המשרד לא ראה שינה מאז צאת החג. מקווים לסיים את המלאכה במהירות. העוסקים במלאכה עושים עבודת קודש במסירות אין קץ. מדובר במראות קשים מנשוא".

בנושא הביטחון בריכוזים החרדיים: "שוחחתי היום עם השר בן גביר בנושא הנשקים. הרבה מאוד אנשים בגופים חרדים כמו זק"א וגופי ההצלה יוכלו לקבל נשק בהליך מהיר מאוד. הרבה הקלות. ובאמת צריך להיענות ולהגיש בקשות על מנת שיהיו יותר מחזיקי נשק ברחובות. עושים את הדברים מהר מאוד, זה אמור להיות כבר בשבוע הקרוב. נפגשתי גם עם אנשי משטרה בירושלים ביום שישי בנושא כיתות כוננות. הכל מתוך מגמה שיהיו כמה שיותר נושאי נשק גם בבתי הכנסת".

על תפקידם של רוב השרים בממשלה: "אנחנו השרים עסוקים מאוד בנושאים האזרחיים. מי שמנהל את המלחמה זה הקבינט וקבינט המלחמה".



0 תגובות